Liseberg jourcentralen och bara mamma bebis mys.

kan börja med att berätta att milly varit på liserberg för första gången i sitt liv. :) hon skötter sig galant och sov sig igenom större delen av hela besöket. mysigt vare. va där med pappa och hanna joakim tommy och karro och min jocke. :)
så de va hela familjen på pappas sida:) riktigt bra var det.
åkte dock inget men de skönt att bara gå runt och kika spela lite ocg så där :)
träffade en gammal kompis sim jag inte träffat sen september helt sjukt va tiden går.
milly fick en lisebergskanin i batman dräkt
även en filt som är hur gosig som helst.

det ända som kändes konstigt var att träffa hanna och joakim eftersom det var 3 år sedan sist men de va roligt oxå :) nu kanske de kan bli oftare :)

vi va på jourcentralen igår och eftersom jag och jocke är förkylda eller något sådant
2½ timmar tog det hade tid vid åtta och kom in vid halv elva drygt som bara den...
men men fick inget vettigt ur läkaren iaf så onödigt besök öh ja.......

milly växer så det knakar nu de är mysigt =)
det hände något med mig i fredags jag har från att levt kvar vid förlossningen släppte det och jag kan njuta till fullo av att milly växer och är frisk och allting. de känns underbart. jag har njutit av henne innan men nu har de verkligen släppt och jag älskar livet som mamma.
nu ser jag framåt, hon är så underbar min söta lilla milly och hon är bara min :)
det kan inte bli bättre. :)

eller jo om min hosta vill försvinna så hade de varit toppen.

håll utkik för underdagen kommer det upp en premiär tävling här i bloggen.


vad ni tycker
Postat av: elin kedén

meeen:( buhuu i tisdags var ja ju oxå där! saknar dig massa:(

2010-06-11 @ 23:00:15

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0