olagliga saker och paktet på posten

vet inte vart jag ska börja.
men har varit och delat ut en del av dopinbjudningarna idag. :)
så är bara 3-4 stycken kvar nu.
sen åkte vi hem till millys gammelfarmor och visade upp henne.
tycker alltid de är roligt när gamla människor får se små barn de blir så till sig :)
roligt och mysigt.
tog även en glass med jocke nere på stan en snabbis. efter det åkte vi hem. han gjorde mat jag matade milly och sen börja han jobba och jag och milly somna en stund.

vet inte vad de varit med mig de sista dagarna varit en aningen nere mått skit och blir yr hela tiden. kvittar om jag går står sitter m.m men de går väl över. hoppas bara det psykiska måendet kan komma tillbaka igår och idag mär det inte alls bra. men vad finns att göra.
man försöker hålla god min när man träffar vännerna och så för att slippa prata om det. men emellan åt så skiter de sig. då vill jag bara hem. lägg mig och dra täcket över huvudet. men de funkar inte alltid så man måste ta itu med saker.
så imorgon hoppas vi att jag vaknar och mår som en prinsessa efter som jag ska träffa sara och förlja med henne på äventyr sen träffa emma och lina.

vet att jag kommer bli sugen imorgon. haha

ska skaffa ett fint anteckningsblock imorgon och skriva ner 3 positiva saker som varit under dagen och 3 negativa. för att sedan efter en vecka skriva 4 bra och 2 dåliga och efter två veckor 5 bra och 1 dålig osv för att lära sig se allt bra.


de kommer bli kanon.

har även börjat med mina järntabletter och vitaminer idag. tror de kan vara bra.

måste nämna jocke som står ut med mig.
de finns dagar då jag knappt vill prata med han eller ngn annan och vissa dagar tjata ihjäl massa tid.
men han finns där och stöttar och försöker sitt bästa
älskar dej av hela hjärtat älskling.


millsan mamma är stolt över dej 2 månader idag mitt hjärta.




vad ni tycker
Postat av: Rebecca

Du e underbar hjärtat <3

bättre vän får man leta länge efter

Jag är glad att jag hittade dig till slut <3

elle ah, du hitta mig ;)

2010-06-29 @ 22:57:53
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Postat av: Anonym

Goa Milly

2010-07-10 @ 16:42:37

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0