Åska och ändå glada miner

Dagen som varit har varit skön trots åskan som jag är så rädd för.
började med att vakna upp och titta ner på milly som låg brevid mig så fick jag ett sånt stort leende. man önskar man hade haft kameran. visst fortfarande inte medvetna miner men ändå. de va så sött.
gick en promenad med rufus så jocke och milly fick lite mys tid.
pratade med Linn och en sväng med rebecka.
bestämde med linn att vi ska ses en dag nästa vecka d.v.s att Milly och jag ska ut på tåg äventyr visst kommer man ta direkt tåget men ändå. de ska bli mys :D
Va på bvc idag oxå de gick jätte bra fick ad droppar som milly ska börja med nästa torsdag,
hon hade gått upp och ligger nu inom ramen för normal vikt. (låg på undervikt innan eftersom hon ändå hade ganska låg födelsevikt för sin vecka eller hur man ska säga) och växer som hon ska gör hon oxå. :)
möte rebecka innan vi gick till bvc oxå. så tog en fika med henne efteråt och de följde med hem en sväng och jocke är och hämtar mattias från gbg.
så väntar på han ska komma hem nu.

Milly har redan somnat men antar att hon kommer vakna om en stund igen.
hon är ett litet matvark min snutti <3
stackarn blir så varm i detta vädret oxå så hon får ligga i bara blöja, men hon trivs.

vad ni tycker
Postat av: Julia

Därför jag beställde 2 olika storlekar ;P så jag säkert passar i en av dem :P :) haha

2010-05-23 @ 18:10:26
URL: http://jylialarsson.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0