Jönköping Bvc och massa annat.

har varit dåligt med uppdatering nu det sista har inte haft lust och sen framför allt ingen ork till det.
idag är iaf milly 4 veckor och vi har varit på bvc på vägning mätning m.m
de kollade oxå om hon följer med blicken och det gör hon jätte bra :) hon har även börjat le medvetet. så roligt att se hur hon utvecklas.
hon har gått upp bra och följer sin "kurva"

Kan säga att jag blir så förbannad läser en kompis blogg hon lixom jag är i ett känsligt stadie som nybliven mamma man tror att allt man gör är fel, även fast man innerst inne vet att de man gör är rätt.
hon har fått kommentar om att vara bebismobbare och fått massa negativ kritik. klart man tar åt sig trots att de inte stämmer, hon är en bra mamma! så dagny ta inte åt dej.
jag vet att du gör de som är bäst för bebisen. hon mår ju bra och är nöjd.! och söt är hon den lilla flickan :)


nog om det förbannad blir man iaf.

Har varit i jkpg på en tripp och träffat sara och linn och alica. sov hos mamma till onsdag och åkte sedan hem kort och gott om de.

Åker om inget annat kommer ivägen dit på måndag oxå. och stannar till tisdagkväll.



vad ni tycker
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Sv: Visst är dom inderbara :)

Jo linnet är jätte mjukt och skönt, jag hatar att testa kläder i affären så jag trodde det skulle sitta lite slappare/lösare än vad det gör när jag bara kollade på det, varenda liten bilring på magen syns fast det är för jävla skönt att ha på sig ändå :)

2010-05-29 @ 16:12:05
URL: http://neccin.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0