Utmanad

Blev utmanad av Sara

Tre jobb jag har haft:

tre olika vård jobb trädgårdensäldreboende, kalvagårdensäldreboende och onkologvårdavdelningen på Ryhov.

Tre platser jag har bott på:

Visingsö Huskvarna Alingsås

 

Tre saker jag gillar att se på TV:

criminal minds, law and order, csi

Tre favorit drycker:
Vatten Cola och ännu mer vatten

Tre favoriträtter, MAT alltså:
hm svårt får nog säga Tacos pasta sallad och hm kommer inte på någon mer.

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
utomlands bara det är varmt, i sängen, Liseberg

Men kom igen säg någon mer spännande plats:
kommer inte på


Tre personer jag utmanar:
Daniella, Linn, Rebecka


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0