skulle skrivits 29/11 2010

hade i tankarna att bege mig till jönköping idag så klädde milly gjorde oss i ordning gick  vi kom halvvägs så blev milly kritvit i ansiktet och verkade må jätte dåligt. så skickade och ringde dem ja skulle träffa och fick ställa in.
kände mig jätte dum men milly kommer i första hand.
ska försöka ta mig upp någon annan dag istället när tid ges.
efter detta så har vi tagit de lugnt milly har sovit en del och jag städat som en tok och nu är nästan all tvätt tvättad.
skönt.
letar fortfarande lägenhet och har en i tankarna men ska fundera lite till.
räkna och dividera m.m
så kanske kanske inte vi får se. :)
imorgon ska vi baka med emma på förmiddagen iaf.
saffransbullar står på schemat.
sen blir de nog till att fixa här hemma lite.. :)

vad ni tycker
Postat av: jennifer

Tackar tackar....men riktigt så mycket tid att jag hunnit göra den själv har jag inte..hehe

Julian ropar alldeles mycket på sin mamma om dagarna;)

2010-11-30 @ 21:58:23
URL: http://yennas.blogg.se/
Postat av: Angelica

usch det är så tråkigt att tappa håret!

tappar du fortfarande? ja men absolut! just nu är vi lite sjuka men hör av dig när du har lust så får vi hoppas vi mår lite bättre då :D

kram på dig

2010-11-30 @ 22:03:12
URL: http://angelicaostergaard.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0