soooo...

dagen har varit bra träffat vänner
och sen har jag även shoppat lite de kommer bilder de bilderna som jag skulle ta på ullaredsfynden blev ej bra men tar nya när de är tvättade :)
blev iaf tröja och leggins till mig

milly är galen ikväll och klättrar och grejar i sängen nu innan den är bäddad.







älsklings gumman <3



imorgon blir de en sväng till stan sen hälsa på rufus eftersom han just nu inte bor hemma utan hos jockes syster
som är så underbar och ställer upp och har honom lite.
guld värt <3

man saknar han så när han inte är hemma mitt andra barn :)






vad ni tycker
Postat av: Ellen

Fin blogg du har! :D Skulle verkligen bli super glad ifall du skrev en liten kommentar om vad du tycker om min outfit! Ha en super bra kväll :D

2010-11-01 @ 17:38:06
URL: http://fashionbyellen.webblogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0