Det händer mycket nu

helgens bravader bestod av vinkväll med underbara flickor :) tack flickor för en väldigt rolig och spännande kväll. =)
sedan oxå zumbapass och kräftskiva riktigt skoj vart de. och spelkväll igår.
även sofies bebis kikade ut sötnosen så underbart söt.<3 längtar tills man får kolla på underverket irl.
idag har vi slappat hela dagen har ringt massa samtal till mobil operatörer och om barnvagn m.m.
pratat med sofie en del och millsan har myst och kollat film suttit i bärsjalen när vi varit på promenad m.m.
sötnosen är så gudomligt snäll. vi har fått massa beröm för att milly sköter sig så bra och är så lugn bara pratar och skrattar inte allt för mycke ledsna miner här inte.


sedan kom johanna och lina och fikade och tjöta en massa. trevligt värre.
har fått massa bilder sen dopet nu ikväll och sen milly va nyfödd. :)
och på onsdag är de fotografering av henne :)
leka modell för en dag ;P
pratat med sara oxå åh längtar tills man får besöka de små underverken:) <3


även idag så är jag måttligt förbannade på 3! de är skit.
de säger en sak och gör en annan.?!
ska ringa dem imorgon igen.
stackars killen som tog mitt samtal nu ikväll han vill nog inte jobba som support längre.
men men sådant får de vara.
ska nu bara hitta en mobil som jag skulle kunna tänka mig.
åh förslag.

imorgon är de dejter på G.
på förmiddagen ska jag och ems kika vagn till milly.
antingen blir de en emmaljunga nitro eller en emmaljunga ozone hm förslag på vilken jag ska välja för och nackdelar?

är glad trots allt ändå..
=)

kommer snart komma upp mer tävlingar så håll uppkik.
och på onsdag avslutas även snuttefiltens utlottning. :)
<3
keep fighting.






vad ni tycker
Postat av: monica

jo jag vet :S pinsamt men fick rättat till det iaf :) var lite trött :P ja det var jätte trevligt komma ut och vara annat än mamma för en kväll :)

2010-09-21 @ 21:54:10
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0