ni glömmer väl inte..?

ni glömmer väl inte tävlingen om snuttar som avslutas idag ?
den kommer avslutas omkring 20:00 så passa på nu. :)

bodybalance igår behövs de sägas att de känns i kroppen idag ?
en aningen frustrerad över att hösten kommit och jag inte har ngn jacka!
hm ullared TACK.

hade trevligt besök igår av sussie och ebba och sabina och meya. =)
sötarna :)

idag blir de fotografering som det verkar som.


millsan är publik idag när jag är på bra humör och dansar runt.
vet dock inte om  hon skrattar för jag är löjlig eller för hon tycker de är roligt
tror mest på de sist nämna;)

idag blir de även en kväll med ems. mys.
hinner vi ska jag och milly även gå till sabina en stund.

någon som vill ge bra förslag på touch telefon som är riktigt bra? :)
vore riktigt snällt :)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0