barnmottagningen

Att känna sig hånad av sjukvården är nog något utav de med kränkande som kan bli.
ringde barnmottagningen och fick att de skulle ringa upp mig efter 1½ timma,
ringde 1177,,
och frågade om symtomen för rs viruset m.m.
var på de frågar om de är tösen som hörs i bakgrunden och jag svara ja och hon säger du ska ringa barnmottagningen och be om en tid hon måste tittas på.
du ska få nummret!
jag har redan ringt dit och de ska ringa upp.
då man får höra de trevliga!?
varför ringer du hit då!?
kanske för jag vill veta mer information och vad de tror de kan vara, för jag är OROLIG!
men de får man tydligen inte vara då ska man vänta istället, visst de kan inte ställa diagnos över tele men de kan iaf lugna än eller hänvisa en till barnakuten!?

och det är inte många dagar sedan jag ringde in och pratade med dem om de finns risk för uttorkning och hur fort de går eftersom milly inte fått i sig ordentligt,
frågade då om isglass, men de är ju upp till var och en om man vill ge sitt barn godis.!?
godis !?
visst sött är de men om de är den vätska de får i sig då är de ju bra vätska, !?
de klagar på isglass men rekomenderar saft och sockerlösning
och då är frågan va fan är skillnaden!?

läkaren idag skulle iaf hjälpa mig anmäla dem.

jaja.
nog om de
början till öroninflammation och misstänkt pollenallergi.
skönt att de inte vart värre iaf.
så nu hoppas vi på att skrutti tuttan blir bra så fort som möjligt. :)
så hon blir sitt pigga och glada jag igen.



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0