förberedelsena är i fullgång...

just nu håller vi på att ordna inför millys kommande kalas,
även om de är en del dagar kvar så vill jag de ska bli riktigt fint.
tänkt att min älsklings snuffa blir 1 helt år.
och jag älskar varje minut med henne,
även om de ibland kan vara lite påfrestande så finns de inget som går upp emot de fina glada ögonen som bara lyser jäkelskap samtidigt som de verkligen glittrar om dem.


så har man kommit igång och jobba igen oxå.! =)
underbart kan ja säga.
roligt att kunna tjäna sina egna pengar och så.
dock tycker ja det är krångligt med försäkringskassan då man ska hålla på att ta 1/4 dels dag om man jobbar 4,5 timmar m.m.
men men reder väl sig.

tog en tripp till jkpg onsdag till fredag oxå.
de  va skönt men fasen jag vill ha mina vänner på samma ställe. för så fort vi närmar oss jkpg vill jag hem till asås igen... och när ja är i asås vill jag till jkpg.
men wtf allting löser sig.
jag vet vart ja trivs och vill vara iaf.

idag blir nog enbart till att ta lite promenader och så där,
ikväll håller vi tummarna stenhårt och hoppas på de bästa.

keep moving




vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0