kalas kalas kalas

Dagen igår bestod av kalas med grannarna och gudfadern till milly och hennes fadder.!
även tant Liina kom förbi.
trevligt och uppskattat.
idag har vi haft kalas för millys ena halva av släkten,
d.v.s jockes sida.
imorgon blir de min familj som kommer.
vi har inte alla samtidigt p.g.a platsbrist.
30 st får inte riktigt plats som de är just nu.
men men iaf. många fina paket har de blivit.

Tussan somnade för över en timma sedan.

något som handlar om mig som gör mig stolt,
eller iaf borde göra mig stolt.
senast jag ställde mig på en våg vilket är ett tag sedan och jag vet sedan dess att de handlar om ännu mer kg.
men idag är jag minst 25 kg lättare än för ett år sedan.
det gör mig lycklig.
när man faktiskt fick kommentaren och de av någon man absolut inte förväntat sig de av.
då åker självförtroendet uppåt.


Imorgon kommer min morfar hit,
de första jag tänkte vart att äntligen nu kan han få se allt jag faktiskt byggt upp.
men vad försöker jag bevisa egentligen.
serriöst.
Jag har lyckats!
Då: för 2½ år sedan satt jag på helt annan ort med jocke i annan stad, fast jobb i hva,
festa som största intresse, och umgicks med vännerna 24/7. helst så mycke som möjligt.

Nu: idag sitter jag med jobb som iaf varar till sista september,
nya vänner även om man har kvar vissa av de man hade i jkpg.
sambo och vi har en alldeles underbar dotter,
bra familj och svärföräldrar m.m
en fin lägenhet. och största intresset är familjen!


många tuffa stunder och saknad.
men jag mår så mycke bättre!


mitt hem är där mitt hjärta är.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0