akuten + lek

mja vart ska man börja
har fått en fråga vad de är som händer som är så positivt,
de som händer är att vi fick lägenheten vi va på vising på,
den ligger i området där vi vill bo, så de kan inte bli bättre,
det bästa av allt är att vi kan forsätta bo ihop,
vi hade tankar på att flytta isär ett tag då vi inte skulle ha möjligheten att bo ihop,
eftersom vi har sagt upp lägenheten vi bor i.
vi har den till sista feb och flyttar in i den andra den 25/2.
det är en fin lägenhet på 2 rum 70 kvm,
den duger gott och väl ett tag iaf,

sedan ramla jag i onsdags och fick sjukt ont i handleden så fick åka in till akuten igår och kolla den,
ska tillbaka på måndag..
igår vart vi även med sabina och meya och gungade i lekparken,
riktigt trevligt.
:)


o sammanhängade oja men jag gillat. !


jag skriver som jag tänker och de låter i min hjärna jag tycker de speglar mig i mina inlägg bättre då;P

milly kryper mer och mer och har även börjat stå utan att hålla i :)
duktig skrutta,
hon gick igenom besiktningen på bvc igår,
perfekt hörsel,

med en vikt på 8180gr
längd på 73cm


tänk att de bara är tre månader tills sötan blir 1 år
de har gått sjukt fort men gud va hon berikat vårat liv,
hon kan verkligen lysa upp ett helt rum med sitt leende,




vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0