att släppa kontrollen

senaste vecka har jag försökt lära mig släppa kontrollen,
att låta de bli lite mer som de blir och våga mer.
så idag har milly fått äta själv, Visst har hon fått äta smörgås och sådant själv men idag fick hopn pröva vanlig mat och hon älskade de,
kladdigt blev de men de fick de bli,
hade detta varit för en vecka sen hade jag inte tillåtigt de och hade hon blivit kladdig hade jag torkat direkt.
men idag fick hopn kladda och greja.
idag ska hon även vara några timmar hos sin farmor då vi ska ut och äta. :)

har även idag sökt tre kurser för att börja plugga betyg :)
hoppas på jag kommer in.
ska isf läsa distans,

händer mycke nu :)
men idag fick lina mig att tänka till lite.
se utvägarna istället för hindrerna.
wake up call :)
men de känns bra
nytt tankesätt.



nu kör vi snart på att skaffa körkort då jag faktiskt fått lämpet .
och de finns stor chans att jag kan fixa de:)
med allt stöd jag har bakom mig.


<3
familj och vänner

vad ni tycker
Postat av: Frida

När du ska plugga, kan du få studiebidrag då?

Funderar nämligen att börja plugga några nya kurser och läsa upp gamla sen när liten har tittat ut, framåt hösten eller så.. men förstår inte hur det funkar med studiebidrag =/

2011-01-14 @ 15:27:17
URL: http://fridasyren.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Elvin

gullig du är :) <3

2011-01-15 @ 09:05:06
URL: http://soooofiejohansson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Ja visst är den bra, har inte sett den sen den gick på bio =)



Jag tror barn mår bra av att smutsa ner sig lite, känna och lära sig lite.

Att allt inte alltid måste vara kliniskt rent, nej barn ska få vara barn så låt dom sitta i sandlådan och leka och bli lite sketna på köpet =) Så tycker jag

2011-01-15 @ 20:17:01
URL: http://emmgus.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0