mitt ♥

haft en trevlig dag idag,
imorgon blir de body balance på morgonen sedan är ja redo för dagen.
ska bli riktigt skönt.
på måndag kommer en kompis från forserum med sin dotter och hälsar på några dagar,

idag fick jag sådant enormt självförtroende,
för jag är faktiskt en stark person inom mig.
och en person som gör mig ännu starkare och stoltare är:







jag är stolt att jag trots förlossningsdepression och andra saker som varit så
har jag varit den bästa mamman för min dotter,
jag har fått en glad sprallig tjej som verkar älska livet. <3
de gör mig stark ♥
att man på morgonen ser henne sova så fridfullt och så fort hon slår upp sina blå så ligger hon och kramas och klappar en på armen och gosar.
underbaring







vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0