Dunder och brak

Denna natten gudars vad de himmeln varit upplyst och huset har skakat,
skrämmande mysigt,
igår var första dagen på jockes långledighet som vi hade tillsammans som familj, tråkigt nog men så är de,
de kommer vi ta igen med råge, vilket vi snart kommer kunna göra,
tiden går så sjukt fort,
redan 7 juni idag,
tycker de vart nyss milly fyllde 1 år :)
de har gått så fort sedan dess de kommer många ord från hennes söta mun nu,
hon går, springer, leker och kan visa vad hon vill ha och vad hon vill göra.
hon har även lärt sig hur man öppnar vår garderobsdörr så om hon har på sig ngt hon inte vill ha så går hon hämtar t.e.x en ny tröja,
busunge ♥

idag är de jobb som gäller för min del,
jocke o Milly ska till doktorn nu kl 13.15 för att Millsan ska kollas för gluten, mjölk allergi men även för överkänslighet mot kåvepenin.
så får se vad de ger för resultat,
hoppas på negativt på allt de,

imorgon är den stora dagen för mig.
ska på handledar kurs så jag får övningsköra med jocke,
för ja ska ha mitt körkort inom en snar framtid.
löfte till mig själv.
har redan med mig körkortsteori skivan i datorn så bara sitta öva när man kan och får en minut över.

som ja sagt innan,
denna sommarn kommer bli den bästa !
tack vare min underbara lilla familj & underbara vänner. ♥

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0