nedräkning pågår

nu är de bara 6 dagar kvar tills vi ska åka :)
6 dagar de känns som en evighet men ändå så nära.
de kommer blir hur skoj som helst,
vi hoppas på bra väder så Jag och underbara vännen rebecca kan gå och glänsa i våra ny inskaffade bikinis som de milfar vi är!
:P
snart dags att planera nya äventyr som ska bli av denna sommarn.


Senaste veckan har jag kännt mig deppig och inte varit alls så glad och så som ja brukar de har gått ut över de som ja älskar mest.
det har varit mycke funderingar och sådant.
iaf kring framtiden med jobb,studier,tjänstledigt,uppsägning m.m
men nu vet ja vad ja vill jag har bestämt mig.
och de är så skönt!


ibland behöver man bara ett litet break för att man ska se alla lösningar.!
eller ett extra råd.

har laddat ner bästa appen ever på iphonen peppapp heter den.
rekomenderar den till alla som har iphone!




vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0