så mycke bättre ♥

när vi är tillsammans, ♥

skön dag idag jobbat lite och sen dejt med vänner :)
även pratat objektiv med en kunnig person så nu har ja bestämt mig för vad ja ska ha,
när ja och milly tagit en glass så gick vi hemmåt milly satt och pratade om pippi och mamma och pappa resten kunde man inte riktigt förstå men de va nog något busigt för hon skratta som bara den efter hon berättat de.
knasiga sötnosen.

börjar med ny inriktning från och med ikväll,
tänka på mig själv och se hur fantastisk jag är !
låter ego!
men fy fan va ja är värd de just nu!


kan säga att bikini överdelen från bubbleroom sög stjärt.
stod vaderade kupor och så.
fasiken heller att de var de va en tant bikini.
hej bröstvårta!
lite kallt vatten på den och de är kört.!

men de har löst sig!
va nere på intersport efter jobbet och hittade en överdel där,.
wonderful.

glad som satan över att äntligen hitta en som passade och som va jag.!
ännu gladare över att få gå ner imorgon och byta till mindre storlek :)
stolt ajjemen.
stolt över att ens kunna köpa bikini där,.!
att kunna ha deras storlekar!



nu inväntar jag ännu ett


ska bli spännande.

Dagens största lycka är familjen och vännerna ♥

de äkta som verkligen finns där!

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0