11 månader

okej nu stoppar vi tiden lite lite då va...
idag blir millsan 11 månader ♥
de går sjukt fort.
och de är fortfarande saker jag ångrar ja inte gjorde med henne när hon va nyfödd. men jag kunde faktiskt inte rå för de.
men jag njuter desto mer nu.
varje dag myser vi och leker och njuter av varandras sällskap.

underbart.
hon börjar våga mer och går när hon tror vi inte ser skitunge.. =)

combat vart jag på idag skön träning helt underbart kan man väl säga.
verkligen en träning för mig.
och kroppen gillar de.
så bättre kan de inte bli.

om en vecka börjar jag jobbar hur skoj som helst,
kul att känna att man gör ngt.
eftersom jag inte fått /kunnat jobba sen 8 okt 2009
men nu är de äntligen dags.

:)


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0