Det går bra nu!   Känner hur fantastiskt l...

img_3735 (MMS)

Det går bra nu!   Känner hur fantastiskt livet är! Och hur mycke vi får ut av det. Just nu har jag så mycket energi så de finns inte, viljan finns!  Så nu har jag ringt och bokat in oss på handledare kurs för körkort. Nu ska de bli mitt! Tänker inte sitta fast låst längre! Utan kunna åka dit ja vill när ja vill, så har ett mål tills när de ska vara klart men de är hemligt!  Jobbat idag skönt med samma ögonblick som jag gick in saknade jag Milly så de gjorde ont i mig! Men jag jobbar för familjen och för hennes skull så hon ska kunna få saker som vi vill ge henne <3  Nu ligger jag o kollar scrubs :) har Milly brevid just nu ska lägga över henne i sin säng snart :)


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0