lite fix

jag spräckte dealen jag känner mig kass, men jag vet att ja inte är de.
nu är jag på G igen. nya tag och krafter.
idag blev jobbet inställt.
för kasst väder.
synd när de gäller ekonomin skönt när de gäller mer tid med milly:)

idag har vi haft fotostudio här hemma =)
helt underbart skoj.
hon tycker de är jätte roligt att man tar kort på henne så visar man resultatet så blir hon överlycklig.
sötan.

mätte mig idag oxå -2 cm på magen sen förra veckan.
underbart de går framåt.


har kommit fram till att jag är väldigt självkritsk.
allt ja gör kunde ja gjort bättre de gör mig till en person med dålig självbild och låg självkänsla.
jag jobbar på de tro mig.


snart är ja fit for fight
och jag känner ändå att jag blir mer och mer vän med mig själv. de känns bra.
tänk dig snygg
va snygg.
va dig själv och känn dig trygg:)


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0