uppskatta de man har på riktigt,

och inte ge mer än man får tillbaka det är ett svårt våg system.
speciellt när man är van vid att ge och ge,
men men de är bara kämpa på tillslut är man tillräckligt stark.


sitter och kollar på en unge i minuten.
blir räddare och räddare för förlossningar varje gång.
jag önskar syskon till milly men det får mig att tveka och de ändå räknades hennes förlossning som hyffsat snabb.
nåja de lär dröja länge tills dess.

ska nog söka plugg i kväll. måste göra ngt efter sommarn när de är dags för skruttan att börja på dagis och så.

hoppas vi får en av de platserna vi sökt iaf
helst första !=)

vaccinationen på Milly gick kanon idag hon har haft lite ont i ena benet nu ikväll, 
men de har gått över förväntan.

23 maj ska vi testa henne för gluten och laktos intolerans,
ska bli skönt att se om hon ärvt ngt,
hoppas inte på de.
79 cm lång och 9 kg
hon hade gått upp finally =)


tandläkaren gick oxå bra. :)
skönt de.!



till dig min vän!
har lovat mig själv att aldrig ge upp
för varje dag som går så
jagar jag min dröm.


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0