someone like you

Adele- someone like you

verkligen bästa låten just nu.
den spelas högt ur högtalarna och sången kommer direkt.

jag blir harmonisk av den låten.
varför vet jag inte
den är i mitt huvud dygnet runt.

imorgon börjar det.
förändringen av de som varit.

läste en sak på facebook innan
om att man inte kan skriva vad man vill
för det är alltid ngn som känner sig träffad
någon som tror man menar dem.
Alla är vi likadanna.
vad är de egentligen för ångest som facebook drar till sig?!
att man tvivlar på sig själv och tävlar omedvetet.
de är sjukt.
Riktigt sjukt att vi tillåtit de gå så långt.
man tar inte ens konfrontationer via telefon eller face to face längre
man använder bloggar facebook.
vad är de för falskt spel vi spelar. ?
kan man inte längre vara ärlig och stå för den man är!?
har skrivit otaliga inlägg som ligger o publicerade.
de sjuka är man blir rädd att lägga ut dem för man tror andra
ska ta illa upp av dem. även om de inte står man eller är riktat mot ngn.

Det ja tycker är hemskast av allt är att vi kommer låta våra barn
växa upp i en värd fylld redan från dag 1 med kritik.
om vi tvivlar så på oss själva som det verkar som de flesta gör vad kommer då våra barn göra?!
de kommer bli själv kritiska och må dåligt.

jag tycker de är viktigt att bekräfta ens kärlek gent emot barnen.
jag vill ge milly allt i världen
men jag ger henne hellre kärlek och tid än saker.
Jag berättar varje dag för henne att jag tycker de är roligt att leka med henne.
att hon är rolig när hon gör sig till.
ATT JUST HON ÄR PERFEKT SOM HON ÄR
allt för hon ska få känna sig bekräftad.
att man ser och hör henne.


det tror jag iaf är viktigt för dem!



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0