Tiden rusar iväg

men vi har haft en fantastisk sommar, den har fyllts precis så som den ska göra. Med med och motgångar glädje och sorg men även saknad och närhet.
för att kort och gott summera denna sommar så har den varit helt perfekt, Vi har tagit dagarna som dem kommer och gjort vad vi känt för. För ett kontrollfreak som mig så har de känts katastrof men så himla härligt att bara släppa allt och njuta av nuet,
De känns som de är dags att summera sommarn då vädret gjort en total omvändning genom att visa höst tendenser det blåser och regnar och i natt när vi kom hem luktade verkligen höst.
men inte mig emot, denna sommarn har verkligen bjudit på jätte fint väder och många dagar på stranden massa grillkvällar och massor av kortspel.
Så tack vare den fina sommarn som bjudit på så mycket energi och skratt så känner jag att hösten är välkommen. Jag riktigt längtar efter sköna promenader i skogen som är färgade av höstens alla färger. att plocka hem fina detaljer och pyssla med barnen, att ha mysiga filmkvällar med tända ljus och en go filt.


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0