snart jul!

bara 14 dagar till jul och de flesta klapparna är handlade, det är bara en person kvar som jag ska köpa till. Jag är grymt nöjd över årets inköp. Julpyssel och julpyntat är det och julgranen är redan uppe. Man måste ju hinna njuta av den innan de är dags att ta ner den.
Förutom all längtan till julafton för barnens reaktioner och allt som hör till men så längtar vi MASSOR till barnens första kusin kommer. Vi ska bli "moster" och morbror förhoppningsvis inom en vecka <3. Snussa massa bebis så kanske de hjälper mot den stora bebislängtan som gror i en. Jag vet vi har en bebis men om endast 1 ½ månad är våran bebis redan ett år. Tiden går så fort, och trots att jag va färdig med de flesta julklapparna redan i november så känns de som man blir stressad, över allt med julen och allt runt omkring.
Men Julen kommer och den ska bli fantastisk iaf det är Haileys första jul millys fjärde jul och vi ska göra allt för att de ska få jular att minnas. <3


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0