Roadtrip lekparken friskluft

Helgen är till enda och den har varit fylld med roligheter. I fredags hade jag Anki tid jag och två vänner gick till en uteservering och käkade och drack gott. Skrattade och hade det jätte trevligt! Huvudet va inte riktigt där de skulle igår ingen huvudvärk men trött i huvudet, men de blir så när man inte druckit alkohol på 2 år, så blir man berusad på minsta lilla,. Vid frukost igår kom standard frågan: vad vill ni göra idag?
Milly- lekparken!
Hailey- mm mm mm
Jocke- jag vet inte!
Jag- vi sätter oss i bilen och bara åker! Så ser vi vart vi tar vägen, vi hamnade i jkpg, alla lyckliga och glada!
Jag andades in livets energi att bara vara fri och se alla lyckliga! Vätterns doft har alltid en lugn påverkan på mig!
Så nu längtar jag tills vi åker till visingsö, där laddar jag energi.
Sent i natt var vi hemma, och idag tog vi sovmorgon och tog en promenad och lekte vid lekparken. Livet bjöd på det.


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0