Förbereda fixa och dona

Dop ojoj på lördag ska Hailey döpas och allt har varit planerat sen länge, men massor av ändringar har gjort så allting har behövt fixas om, spännande värre. Tex som att leta upp ngn som fixar en tårta för 60 personer på bara några dagar ;) det löste sig tillslut! Kläder som jag ska ha på mig skoj att leta efter då garderoben nu förtiden svämmar över av kläder från graviditet ?! Nae men idag tog jag med båda barnen och åkte ner på stan och hittade kläder som får duga prova vad är det ?!
Så nu är det bara duka och köpa allt som ska serveras som är kvar att göra ;) jag köpte mig till och med en flaska vin fasen va jag ska fira på lördag kväll ;) ett glas vin och jag säger godnatt !

Skämt åsido!
Detta ska bli spännande Hailey ska vatten på huvudet fina låtar ska sjungas och vips så är hon döpt. Hon kommer vara gudomligt vacker som alltid och Milly kommer sjunga så fint när låtarna spelas ;)



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0