Tidig morgon underbart.

En tidig morgon idag. vaknade vid kvart i sju och fattade inte varför jocke inte låg och sov. gick runt och kollade helt virrig, kollade på klockan igen och då gick de upp ett ljus att han va på jobbet. (dement nästa)
så sen dess har man varit vaken. underbart fint.
man ska inte klaga.
rufus låg så skönt och sov brevid mig iaf. så söt.

har även hunnit ringa bm om vilka tider och starter det är på föräldra utbildning.
så ska prata med jocke om vilken han tror passar bäst.

Idag är ingen bra dag när det gäller frukost, allt smakar blä och illamåendet är på topp.
ska även ta en liten liten promenad med rufus.
så han får göra sina behov.

plocka i och ur diskmaskinen sen efter de då ska jag vila.
jag behöver ta det lugnt ibland.


joakim glöm aldrig att jag älskar dej över allt annat.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0