Underbar morgon

bild från köksfönstret idag på morgonen vid halv sex:)
riktigt mysigt trots allt.
kunde inte somna efter att jocke åkt och jobba idag så fick bli till att sitta här vid datorn och sen mysa med rufus, de va mysigt, egentid som man njuter av trots allt.
fast lite frustration över att man vill sova för att samla kraft,
la mig och somnade till vid halv nio och vid halv tio fick jag sms och blev väckt ändå. :)
Svea ville ha sällskap, och daniella ville ha sällskap på stan en sväng och de passar ju bra.
ska ner och träffa rebecka sen vid halv tolv ändå så de va bara att fixa sig:)

har inte lagt ut bild på magen på länge så tänkte lägga in en bild:) 
Får väl faktiskt säga att jag inte skämms över att ha så kallde mamma tatueringar,
borde äta någon frukost kanske men tar de nere i stan istället.
mår illa nu ändå.,,

ska fixa mig det sista nu.


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0