cerise/vitt

dagen som varit har varit lugn men med saker att grejja med ändå.
Åkte till psykologen som jag verkligen inte fattade tycke för då hon verkligen va som i film genom att svara: mm aa hur känner du här? bla bla.
ingenting som gjorde så de kändes personligt,.
och hur j*vla bra är sjuk vården egentligen.
först får man vänta i nästan två månader tills man får hjälp och efter de så går man på ett besök och får ett efter 2 veckor igen.
serriöst. !?
känns onödigt bättre söka privat eller ngt.
uscha!
efter de åkte vi iaf till mio och pratade om att de säknt soffan och han i kassan bad om ursäkt då de va han som gjorde beställningen åt mig.
iaf så gick vi där inne en stund och vips så va ett soffbord och tvbänk och beställt.
men ack så snyggt de kommer bli iaf om jag får bestämma:)

i natt fick jag snilleblixt om hur jag vill göra millys rum tänkte stjärntema. och ja tills viss del blir det de.
men färgerna på riktigt cerise rosa och vita väggar.
passade även på att köpa en fond väggs tapet till tv-rummet.
en brun med guldiga blad och röda rosor låter inte jätte snyggt med tror verkligen den kommer bli läcker i tvrummet.
hoppas på att trivas så in i i nya lägenheten.
de är bara 3 dagar kvar nu :)
wiehoo.
på onsdag vankas babysim.
dt ser vi fram emot.
göra något sådant med milly och nea och dagny ska följa med oxå.
och även ems med victor.

va hos dem en stund i efter middags melvin va så söt och skulle ge milly saker :)
sötnosarna.






vad ni tycker
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

Jag och Meya tänkte också gå på babysim å onsdag:P Johanna o Leon och Monica o Wilma ska också gå dit:)

2010-08-24 @ 00:23:56
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

Såg nu att du hade frågat om vi ville följa med:P och det vill vi ju gärna;)

2010-08-24 @ 08:43:50
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Åh tack :) Fin blogg och dotter du har! Kul att du bor i alingsås med! Massor med mammor, hihi :) kram

2010-08-24 @ 22:02:23
URL: http://misscandlee.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0