flytt städning och packning.

håller på förfullt här hemma med att flyttstäda rikigt skoj NOT.
därför ringer man samtidigt runt till massa vänner och terrar dem så man får lite sällskap.
jocke är iväg med vänner och milly somnade halv nio.
inte konstigt med sina powernap på 15-10 min på dagarna.
känns som en evighet tills nästa fredag men de kommer gå fort antar vi :)
inte förfort vill hinna fixa allt först.
idag har jag varit istort sätt hela dagen på stan.
fikat med sofie med magen stina och ems med victor och millys pojkvän melvin.
imorgon bär det av till ullared.
de ska bli riktigt skoj att komma iväg lite.
idag ringer psykologen oxå.
så de känns bra ska dit på måndag och prata med henne.
tror de kommer bli kanon faktiskt.
även om jag nu mår mycke bättre så finns de downs ibland.
men vem har inet de lixom.
längtar till december :)
om de blir som vi tänkt oss. :)
en tripp  ;)

Idag för 1 år sedan så va vi och kikade på milly för första gången då va on som en liten ärta :)
tänk vad ett år går fort. :)



jag har dem bästaste :) <3<3<3<3

vad ni tycker
Postat av: -Malin och Ella

Tack för tipset, va snällt :)



Allt bra mer er, vilken liten sötis du har där!

2010-08-21 @ 09:43:15
URL: http://malinochella.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0