Sista dagen i denna lägenheten.

sista kvällen på 49kvm och två rum.
imorgon vid denna tiden är vi i 70kvm 3 rum :)
ska bli underbart.
har nog aldrig längtat så mycket i hela mitt liv eller jo det har jag men ändå.
uppspelt till tusen lätt.
dock stor nackdel. millsan är förkyld jag börjar bli det känns som jag har feber jocke snorar.
åh livet är underbart...
de kommer just lägligt vi som ska flytta + skulle gå på rebeccas fest på lördag.
men får se hur millsan och vi mår. hoppas på det bästa!
kul att se dej innan gumman!
imorgon kl 8:00 får vi iaf nycklarna.
målning bör ske imorgon eftermiddag med hjälp av andreas:) tackar för du vill hjälpa till :)
träffade ems en sväng idag trevligt vare.
sen träffade vi sussie och ebba gudars så liten söt flicka de vart 3 veckor gammal bara.:)
sötan.


Imorgon kommer dagen jag väntat på¨i 1 månad ca :)
åhh mysss :)
är så lycklig

vad ni tycker
Postat av: Sofie

åååh vad rooligt hihi ni kommer få de så bra i det nya placet:D PUSS!

2010-08-26 @ 22:20:39
URL: http://soooofiejohansson.blogg.se/
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

Va kul med nya större lägenhet. Börjar tröttna rejält på vår två också. Men vår tur kommer väl. har vart på en massa visningar men det är alltid någon annan som fått lägenheten:/:( Lycka till i den nya lägenheten! Kram

2010-08-27 @ 07:35:02
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0