imorgon ska vi ut på äventyr igen.

japps imorgon bär det av till Ullared ska bli riktigt skoj:)
jag och emma och millsan. tjejmaffian på ullared woho.
idag funderas de på om man sak till stranden eller om man ska ner till stan.
hmm inväntar sms ett tag till innan jag bestämmer mig.
gårdagen bestod av fika fika och minigolf. dock va millsan inte så glad under minigolfen så fick avbryta efter hälften.
blir så irriterad på folk som ska lära en hur man slår med klubban på minigolf. serriöst.
de är på skoj. !
och sedan så berodde de med på dålig koncentration än ngt annat.
har ju faktikst stått och slått bollar på driveinrench innan.
eller hur de stavas. men iaf övat på sådant.

nåja nog om det.

efter golfen åkte vi till andrea och andreas. det vart trevligt.

sara lilla skulle egentligen åkt med till ullared men blir inte så tråkigt. men förstårligt.
saknar dej snuttan <3

saknar min linsa <3

jag har mina upp och ner dagar.
vissa dagar mår jag verkligen till en början bra och sen kommer känslorna /känslan som är jobbig.
vet inte vad som utlöser de men jobbigt är de.
i fredags ringde iaf psykologen från bvc så i augusti ska jag börja gå hos henne.
hon verkade jätte bra och trevlig. så hoppas verkligen det är så efteråt oxå.


millsan växer på sig nu iaf.
har börjat komma i 62 riktigt ordentligt.
bara byxor som är stora i midjan och alla bodysar oxå.
men de får gå :)
hon är så söt min skrutta. :)








vad ni tycker
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Ja det kan vi göra :)

2010-07-07 @ 17:05:54
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: ååh tack , va snällt.

Hittade ni nåt i ullared ;) ? jag vill med dit, nu =D!

2010-07-07 @ 20:07:59
URL: http://sandrayou.blogg.se/
Postat av: Svea

Underbart vacker tös! ett bär med sin far, fortfarande ;) Saknar dej också gumman!! <3

2010-07-08 @ 02:16:59
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Usch det är ju så jobbigt, hoppas det blir bättre för oss båda

2010-07-09 @ 14:32:46
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Anonym

o min underbara barnbarn . hon är ju så söt

2010-07-10 @ 16:41:13

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0