Svar på kommentar:

Kommentar:
Du vet att det kan vara farligt för små barn att träffa så mycket människor, finns faktiskt virus som gör att spädbarn dör pga för mycket infektioner och skit folk bär runt på utan att veta.. Låter som du redan har haft alla vänner och släcktingar hemma och Milly är väl inte ens en vecka ??



Svar:
jag är medveten om att de inte alltid är så bra för nyfödda att träffa mycket folk. men nu har det blivit så.
det kanske ser bättre ut om jag skriver att jockes familj var och tittade på milly då eftersom de ena är enbart hans familj,
att två vänner kom igår var för jag kände att jag behövde ventilerna mig, mellan hormornerna som är på väg ut.




vad ni tycker
Postat av: lina

suck mind your own business typ....

2010-05-03 @ 18:14:39
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Vilken jävla kommentar det är väl helt upp till dig om du vill ta hem besök eller inte, ska du skydda Milly från omvärldens baciller tills hon fyller tretton eller? Människan måste väl fatta att du inte släpper hem sjuka människor? Du kanske inte ska gå till bvc sen heller när det är dags det kan ju finnas folk där :S enda rekomendationen som finns när barnen är så små är att inte ta hem folk som är sjuka eller ta med dom i smockfulla affärer men jag tvivlar på att ni får in så många i lägenheten hemma som det rumms i en affär eller?

2010-05-03 @ 18:58:10
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis till den lilla tjejen :)

Hoppas förlossning gick bra :)

Och det där med RS , träffade en mamma förra veckan och bebis var bara 2 veckor och hade fått rs . och dom hade inte träffat mycket folk . Man kan inte skydda sina barn från allt , även om man vill . VI hade folk hemma hos oss väldigt fort , och vi var även ute . Så det är upp till och var och en :)



Lycka till med allt . och en väldigt fin dotter NI fått =)

2010-05-03 @ 22:09:17
URL: http://niniiis.blogg.se/
Postat av: Emlissen

Överdrivet, klart ska man skydda sitt barn. men det farligaste stället för ett nyfött barn borde ju isf vara ett sjukhus, där är MASSA människor sjuka och där är det ju ingen fara för dom att vara. en vän till mig tog med sin 2 veckors bebi till köpcentrum, han har inte tagis skada.



'Jag tycker det är helt upp till var och en vad man vill göra. Men klaga det första folk gör på nyblivna föräldrar tycker jag är dåligt!! klart man vet riskerna själv!!



Jag kan inte säga det nog mycket.. Lycka till med söta Milly i framtiden!! jag är såå glad för er skull!! <3

2010-05-05 @ 01:06:46
URL: http://emlissen.blogg.se/
Postat av: Sussie

Ja tycker du gör helt rätt att låta den lilla söta Milly träffa släkt o vänner, man kan ju inte stänga ute omvärlden bara för att man fått barn, mina barn har klarat sig jättebra! & baciller behöver dom =)

Lycka till med den lilla <3

2010-05-06 @ 23:44:37

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0