who do you

har massor att skriva men inget vill ut på varken papper eller på bloggen.
skriver men ångrar mig och raderar för de är inte tillräckligt intressant.
men vem avgör det egentligen.

äntligen har jag börjat känna mig hemma i den här staden.
den börjar bli mitt hem.
dit ja tillhör.
det som behövdes ja de va ny energi.
sitter just nu och funderar på vad man ska söka för kurser till nästa år.
har även bestämt mig för att pröva söka en distans kurs redan denna terminen på annan ort.
eftersom denna staden har dåligt utbud. eller iaf med de ja vill läsa. :)
så ska ringa massa samtal på måndag :)
jag gillar detta livet alltså.


Det ända jag skulle vilja ändra på är att jag vill flytta alla mina vänner från jkpg hit!
jag saknar er som bara den.

Jag saknar sköldpaddor som krockar.
men som sagt.
äkta vänskap visas genom att man inte behöver höras varje dag man vet ändå att
ringer jag den personen nu så finns den där.



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0