kärlek ☆

Det är jätte svårt att föreställa sig att vi snart kommer vara en familj på 4 stycken.
Att det kommer komma en liten bebis som ska vända våran liv upp och ner i positiv mening.
med ca 5 veckor kvar så har vi börjat tvätta upp bebiskläderna som ska med till bb, milly har varit med och valt hon har fått välja napp filt och sådant. För jag tycker det är viktigt att hon får vara delaktig i det som har med bebis att göra så hon inte känner sig bortglömd eller utanför.
Sedan kan jag inte säga att de är rätt atta göra på det sättet som jag gör, jag kan bara säga att jag gör på det sättet som jag tror är bäst för oss och för milly.
Så vi pratar mycket med milly om bebis och svarar på hennes funderingar, för det är trots allt en stor förändrig som kommer ske. Hon kommer inte längre vara ensam om all uppmärksamhet som hon är van vid.
Hon frågar mycket om hon kan hålla bebis och om hon kan bada med den, om hon kan pussa den. m.m så det känns bra med att vara så öppen i frågorna som det går.

För mig är det svårt att föreställa sig hur man ska kunna älska ett barn till lika mycket som den kärlek man har till Milly. Men samtidigt så känns det självklart att man kommer göra det. Man kommer bara älska dem på olika sätt men lika mycket.
Det ska inte vara inte delad kärlek det blir dubbel kärlek. ♥
Mina stjärnor i livet ☆


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0