Omställningen från 1-2

Nu har Hailey varit med oss i tre veckor, och vardagen har börjat rulla på i sin takt med nya rutiner med samma gamla rutiner som innan,.
Jag förberedde mig på ett större kaos när man skulle gå från ett barn till två!
De kan fortfarande ske och de kommer ske men än så länge så njuter vi alla!
Alla har tagit sina nya roller väldigt bra! Milly har accepterat Hailey riktigt bra och har inte visat någon direkt svartsjuka, utan jag visar henne att hon får plats hon oxå! Att jag inte glömt henne. Vi har en - två timmar i veckan som de bara är hon och jag. Då jag får Milly mys och Hailey får pappa mys!
Det är verkligen en stund som vi tar vara på både jag och Milly!

Innan Hailey kom så kunde jag inte tänka mig mer än 2 högst 3 barn. Just nu kan jag tänka mig hur många som helst!
Två dagar efter förlossningen längtade man tillbaka dit!
Sjukt! Men känslan när bebisen kommer upp på bröstet så fylls hela hjärtat med liv och kärlek! Det är det största som kan händer än! Och den kärleken som barnen ger är helt underbar!
Och den kärlek man känner då det gör ont i kroppen för man älskar dem så mycket.
Man saknar dem så mycket när de somnar så man vill väcka dem,.
Man springer och kollar dem att de andas och de mår bra stup i ett!
Det som aldrig går ta miste på är att kärleken man känner för dem besvaras så högt av dem!
känslan när man hör Milly säga att hon älskar en! Det är så hjärtat slår slår knut på sig självt för en stund!

Mina fina underbara töser!
Så lite som jag älskar er idag!
Kommer jag aldrig göra igen för min kärlek till er växer för varje dag, varje minut!


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0