Låtar som ger minnen

Jag är en mästare på att förknippa låtar med känslor och stunder,.,
Så som sista tiden i graviditeten med Milly så lyssnade jag väldigt mycket på this is My life med Anna bergendahl och keep on walking med salem al fakir De gjorde mig stark när det va jobbigt,. Milly såg världens ljus första gången till this is My life. Jag fick se min underbara flicka till en låt som för mig handlade om den största och bästa förändringen i mitt liv, att bli mamma! Den spelades på radion flera gånger under förlossningen.

Men låten som är hennes och min är flickan i en coleporter sång. Hon sparkade alltid när jag lyssnade på den,. Den är så hon,.,!

Hailey föddes till tonerna av astrologen med Darin. Jag hade sagt till Jocke flera fånge att jag vill ha den på förlossningen, och att han skulle spola fram så bebisen föds till refrängen,. Men det fanns inte tid för att Fixa med det, men den kom på radion och jag fick se min fina flicka till refrängen, du är den vackraste jag mött! Låten efter var då jag och min far med uggla, en låt jag vet Jocke uppskattade,.

Men min och haileys låt är tycker om dig med uggla, jag spelade den och la telefonen not magen och hon sparkade varje gång den spelades,.

Men låten som kan få mig tappa andan och få de att kännas som hjärtat ska sluta slå för all kärlek man känner för dessa fina töser, är låt ditt hjärta slå med stiftelsen, jag började lyssna på den när jag fick reda på att Hailey skulle komma till oss. Jag och Milly lyssnade på den varje dag när vi badade/duschade och när vi bakade och allting,. Så Milly kan låten utan till,. Hon höll mig flytande de sista veckorna som jag va gravid med Hailey,. Hon sjöng den samma morgon som Hailey bestämde sig för att komma,. När den spelades inne på förlossningen bröt jag ihop!
Jag hörde låter med öronen med såg framför mig när Milly sjunger den,. Hon gav mig styrka att orka! Min älskade unge,! Hailey blir lugn av den när jag och Milly sjunger den tillsammans,.
Känslan som kommer varje gång den spelas på radion eller sportify är verkligen så man tappar andan och hjärtat sluter slå en stund, och tårarna rinner allt av kärlek! Att jag älskar Nina töser så mycket så det känns som man går sönder ibland.,
Det absolut bästa som hänt mig är verkligen mina barn och att hitta mannen i mitt liv,!
Tack älskade Jocke för våra underbara barn! Det är de absolut finaste vi gjort!


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0