15 Januari

har äntligen kommit på vad låten som hela tiden är i mitt huvud heter. eller a jocke kom på vilken jag menade.
Face 2 Face. hur kunde jag glömma.!

har varit ute med Rufus en sväng. skönt med lite promenad. fast fundear nu på om man skulle inviga sängen och vila en stund innan man ska göra sig i ordning se vad de finns för kläder man kan ha på sig oxå. hmpf. finns dock inte så jätte mycke nu för tiden.
men imorgon blir de nog att kolla på gina när man är nere i stan.

Tänkt ordna en överraskning till blivande pappan imorgon kväll, man får passa på att rå om varandra nu innan bebis kommer även om man kommer göra de sen oxå. men de är verkligen nu man får passa på de här är de sista månaderna i mitt och jockes liv som vi lever utan barn.



sen kanske vi borde göra ngt ihop eftersom vi båda två va glömska och glömde våran 1 års dag. Haha. så illa av oss.



älskar joakim över allt annat i världen. han är verkligen de bästa som hänt mig. sen även om de varit upp och ned gångar så vet vi att vi är menade för varann. sen kan tillläggas att av 12 månader och 2 veckor som vi varit ihop har jag varit gravid i 5½ månad.
vi har gått igenom en hel del ihop på denna korta tiden men et att vi hela tiden finns vid varandras sida.
och äntligen har jag börjat känna mig trygg och säker.
<3 you know i can´t smile witout you,
du är solen på dagen och stjärnorna på natten. du lyser upp mitt liv. jag letade länge men jag hittade dej och jag tänker aldrig släppa dej. du tog mig med storm.

2010-01-15

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0