27 dagar <3

å är de bara 27 dagar kvar om den tänker komma ut i tid. =)
de går fort nu.
helt sjukt man märker knappt de själv. för en själv känns de som typ måndag hela veckan. man lägger sig på kvällen men känsla av att de är samma dag dagen efter.
därför är de skönt när man sysselsätter sig på bästa sätt så man kan få lite tids perspektiv.
idag ska vi bort till maxi och hämta ut en väggtext som jag köpt. :)
ska sätta upp den över skötbordet någon dag oxå.
är helt inne på de här med väggtexter.
tycker de är snyggt och lite roligt. :)
annars vet jag inte vad vi ska göra idag ska väl bara ta de lugnt kanske hittar på ngt framåt kvällningen.

mindre roligt som jag kan tillägga är att jag börjat samla extremt med vätska. inte alls roligt. men de får gå det oxå.
bara de inte blir för mycke. ska försöka dricka mycke mer idag se om de går ner lite med hjälp av det.
bebis har har hicka och kör med någon slags gympa där inne.
känns och syns väldigt rejällt. :)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0