77 dagar kvar <3

Idag är det bara 77 dagar kvar tills bebis är beräknad komma ut i stora världen.
Längtar verkligen.
Idag är nog första gången som jag kan säga att jag själv tycker jag har en fin gravid mage.
idag är den rund och fin.
stolt över bebis i den
Älskade denna där <3

Lina gick för en stund sedan.
suttit och tjötat om massa, alltid lika trevligt med besök.

Funderar på att dra med jocke ut på promenad sen när han slutat, så jag kommer ut på lite längre promenix idag.

ska nog kolla färdig på 2012 oxå.

trodde nästan jag skulle orka fixa en massa idag men inte trött. så har en tanke på att lägga mig i sängen och halv slumra till filmen så kanske man får energi igen.
måste dricka mer vatten idag iaf mår bra av det. 

låten jag fått på hjärnan igen är:
snälla snäll med caroline as ugglas.
tycker den är hur bra som helst.


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0