Ändå rätt lugn dag :)

Har varit en ganska lugn dag idag trots allt,
uppe med tuppen, eller a innan men ändå, sen promenad med rufus och sen försöka vila lite, sen åkte jag ner till stan och träffa Emma och Melvin och tog en fika =)
mysigt och trevligt =)
nästa gång hoppas jag de blir med en extra barnvagn d.v.s med min egen barnvagn.
om en stund kommer Lina vi ska dricka barnmorskedrycken, iaf ge den en chans.
har även pratat med min underbara Svea idag ska hjälpa henne fixa en blogg :) nu när jag äntligen kan lite iaf haha.
fast hade inte klarar mig utan emlissen:) tackar för hjälpen igen=)
fick ett jätte sött sms från Rebecka härromdagen de värmde riktigt =)

Dagny keep fighting snart är de över då har vi våra bebisar här och vi ha nått målet.


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0