Äntligen vår

Idag tog jag och jocke en promenad på 40min va riktigt skönt.
även om man vankar framåt och de går sakta så va vädret så underbart så man kunde inte stå emot de.
man är ju nästan på bra humör 80% av dagen nu jämfört med annars då man är irriterad till 80% istället.
sedan ringde jag til försäkringskassan och bad om papper för att jocke ska kunna ta ut av föräldrapenningsdagarna eftersom han måste ta ut 60 av dem.

sen bar det av till att åka ner till stan och fika med dagny
gick och kollade på bebis kläder och in på gina, hoppades de hade linne som jag ville ha men ikke.
köpte ett par mysbyxor till bebis med mumin på, först dagny som hitta dem. :)
men hon skulle inte ha dem så jag kidnappade dem.

ska lägga in bilder på dem :)
när jag sitter vid min dator sitter vid jockes just nu.
ska nog lägga mig och glo lite tv nu istället.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0