Besök hos barnmorskan och vila



ungefär så jag känner i kroppen idag.
va hos bm på förmiddan och gjorde kontroll.
bebis hjärtljud låg på 128 idag och magen hade kanske växt en cm. hon fick mäta 4 gånger för att få fram de. men ska till min vanliga 1/4 för extra kontroll. blodtryck låg bra och så.
bebis är fixerad så.

Blir till att vila mycke.
fick skäll när jag sa att jag inte kan sitta stilla för länge och inte kan ligga på dagarna och knappt sover på nätterna. men det är bara till att face att man är höggravid nu.
bara man ska komma fram till det själv oxå.
vägde mig idag oxå.
lite förvånad faktiskt.
eftersom jag gick ner 7 kg i början av graviditeten och hade bara gått upp två av dem så kändes de positvt.
skönt att slippa göra de ngt mer nu.
se hur mycke som är vätska sen oxå.
börjat svullna hela jag nu. syns i ansikte och allt.
usch men men
sådant är de.

har även skrivit på papper om fullmakt idag så jag slipper åka till jkpg för att skriva papper på lägenheten utan de räcker med att mamma åker dit och skriver och har mitt kontonummer.

så från och med 1/4 är jag fri från lägenheten!
ska bli så underbart.

imorgon måste jag ringa jobbet eftersom jag fått lön därifrån :S
vet inte riktigt varför men säkert ngt bra.
överraskande med den summan bara.




vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0