Bilderna jag lovade igår


prematur kläderna=)

dock inte jag som tagit korten. då jag kidnappade dem från tradera annonserna eftersom jag städat bort sladden till datorn igen.
så lyckat som alltid.

idag har varit en enbart soft och vilar dag.
vilade på förmiddagen var och handlade sen åkte vi hem igen  kollade hockey repriserna och sen lagade j mat innan han åkte till jobbet <3 . sen har jag sovit och sovit fram till kvart i sex ungefär. sen promenad med rufus och prata med linsan (svea). har även pratat med malit en sväng kollat massa på online shopping men hittar inget känns ändå onödigt köpa en massa nu.
fast dock väldigt sugen på jeansen som går på reklamen på gina tricot. hm fast lär ta ett tag innan dem sitter som dem ska ändå.
kan nog lika bra vänta till bebis är född och tills jag har den form jag vill. då ska jag skaffa nya kläder i mängder.

idag har även rufus fått pröva på annan mat än den han brukar få, han fullkommligt älskar den men den är dock rätt dyr men bara han äter så, får de gå.

älskar min joakim överallt annat. <3

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0