Blir så irriterad

Ringde in till Förlossningen inatt då jag hade väldigt ont men snacka om nonchalanta människor. Hon svarade enbart att de är ingen fara och att jag skulle vänta tills jag skulle till barnmorskan på torsdag. Tjurkärring rent ut sagt. Kan de inte tänka lite om man förklarat exakt visst de kanske inte är någon fara men varför kan man då inte svara lite trevligare och verkligen vara hjälpsam i den mån man kan.?
riktigt illa.
kan inte påstå att jag är direkt sugen på att behöva åka dit när det väl är dags.

Men men sådant är de lite irriterad får man bli.
idag ska jag iaf försöka mig på att simma lite se hur det går.skönt att röra lite på sig.
blir även en sväng på staden.
ska köpa kontaktgel blandannat.

nu blir de frukost

The End

2010-01-26

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0