borde kanske eller jag vet inte!?

funderar på att vila en stund. hade inte speciellt mycke motivation till att simma tur inte dagny hade de heller så simmade 500 m ca på lite över en timma. sen gick jag hem. tog lite över en timma. de är svin halt och bökigt. men skönt när man antligen kom hem.
har lite att greja med här hemma oxå egentligen men vem behöver stressa?=)
beställde två hood tröjor idag från gina.
fick först bekräftelsemejl och sen tog de bara 20 min så fick jag att de ska vara skickat.:)
och de ska gå hämta ut imorgon enligt posten.
kan de gå så fort?
skönt ska de bli iaf. ha en tröja man kan knäppa :)
M:ets utrymme börjar komma i vägen.
kan knappt böja sig framåt längre.
men men 2 månader :)
efter några lugna dagar fick bebis igår väldiga ryck på kvällen och låg och vifta på rumpan eller något man såg verkligen hur den flytta från ena sidan till den andra =) rufus dutta tassen pån hehe. såg så sött ut :)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0