Bra dag =)

Funderar på att byta blogg men ska fundera över de ett tag till:)
har beställt två klänningar idag de va najs så va tvungen :)
ska till dagny och hjälpa henne färga håret snäll som jag är :)
igår trodde jag lägenheten skulle svämma över men den klarade sig som tur var, grät så in i, vet inte varför egentligen men de behövdes tydligen.
de känns bra nu och jag älskar dig joakim :)
har varit ute med rufus idag sen satt vi på trappan och drack te, a inte han men jag iaf.
de va mysigt.
ska ut och sitta där tills jocke kommer hem han slutar ju snart.
och underbaringen ska köra bort mig till daggan. rufus älskar vara ute :)
de är perfekt,
denna sommarna ska bli så underbar så de finns inte!


känner mig till och med fräsch ut idag de händer f*n inte ofta. :)



vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0