Då var det slut

går hade jag en mindre bra dag, hade ont och mådde inte alls som man ska. ledsen och allt va fel.
idag är de betydligt bättre. men tänker senare ha klago stund.
svea är bra stöd för mig nu förtiden. hon får lyssna.
dagny har fått höra lite klagande idag, då vi varit på stan och mina fingrar och fötter och ansikte är svullet fingrarna svullnar som bara den..
riktigt bra och mysig dag på stan iaf. åt chinamats buffé och satt och tjötade en massa.
sen kikade vi i affärer som vanligt sen gick och satte oss en stund och sen gick en stund och sen satt och vilade och sen gick en stund de krävs när man är gravid.
äntligen kommit till insikt med det.
har även shoppat idag.
köpte två tröjor och en oversize kofta på gina. väldigt nöjd.
sen köpte jag två par blöjbyxor som man kan ha till bebis om de skulle vara någon gång då man absolut inte vill de ska läcka från blöjan så kan man försöka hindra det så iaf.
inte för de skyddar helt men ändå.
köpte även grej till bh så man inte har banden så synliga när man har brottar linnen.
köpte nytt hallonbladste oxå, så man kan varva det med höet.
och sen köpte jag en liten kossa som man hänger i vagnen. :)
allting gick på ungefär 400:- billigt  tycker jag.
sen nu ikväll har jag unnat mig att köpa hv-timrå matchen.
viktig match ;)
måste ju ha ngt att göra på kvällen.
har riktigt mycke förvärkar ikväll inte skönt. försökte vila lite innan men de gick inte.
så tack dagny för en trevlig dag på stan.

försöker nu få tag i Svea, men det är omöjligt.

nu tillbaka till gårdagen.
hade väldigt ont i fogarna och höfterna trycket neråt och mådde riktigt kasst.
satte mig i duschen för tänkte de kanske skulle hjälopa med värme.
men eftersom jag va ensam hemma och inte direkt ngn som kunde hjälpa en när man skulle upp så blev man sittandes där i nästan en timme.
då vart jag inte glad, benen såg ut som elefant tassar och jag va yr, lagom till jag hade kämpat mig upp och kunnat gå ut och sätta mig i tv-rummet så kliver jocke innanför dörren.
då tänktes de tankar kan jag säga.
lite måttligt irriterad att han inte kommit bara en liten stund tidigare.
men men inte hans fel.
nu vet man vad man inte ska göra iaf.

igår va jag även villig och pröva allt för att få bebis att komma.
så ringde jockes mamma och bad henne köpa annanas.
så satt i natt och åt en hel annanas de hjälper inte.,.
haha


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0