Dagarna bara sveper förbi

Här är en bild på sådan overall som jag köpt.
tycker den är och ser så mysig ut.
den kom idag iaf. =)

ikväll har det inte blivit många knopp här hemma legat kollat tv och sen varit ute på promenad med rufusen ringde till sara under tiden, alltid roligt att prata med henne.
skulle egentligen fikat med lina imorgon men eftersom hon är förkyld så vågar jag inte riktigt riskera att bli sjuk nu. :(  så får bli nästa vecka istället. blir att åka en sväng till gbg istället med dagny. se hur länge kropparna håller sig.

man känner sig så dum när man säger nej till någon sen hittar på ngt annat med en annan.
men skulle gärna fikat imorgon men med tanke på förkyldning så vill jag helst hålla mig borta från den.
alltid så rädd att de ska bli massa missförstånd.
men men nu är de bestämt så iaf.


men men ångest bort med dej.!

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0